niedziela, 31 grudnia 2017

Pudełko na stemple

Witam wszystkich po długiej przerwie.
Wracam do tworzenia dla Magnolii z czego bardzo się cięszę.
Skoro powrót to również muszą być porządki.
Dlatego w końcu postanowiłam zrobić coś dla siebie.
Postanowiłam nareszcie zrobić porządek w stemplach,
 które nie posiadają pianki i od zawsze miałam w nich bałagan.
Skleiłam pudełko.
Pudełko posiada przegródki i dwie szufladki.
W przegródkach trzymam stemple,
 które posegregowałam kolekcjami.
W szufladkach są stemple ( malutkie)oraz pokolorowane już stemple. 
Całość pudełka zdobią kwiaty z foamiranu, magnoliowe motyle.


Hello to everyone after a long break.

I'm going back to creating for Magnolia, 

I'm happy for this reason

There must be cleanup because of a return

That's why I finally decided to do something for myself.

I finally decided to make stamp box.


The box has compartments and two drawers.

In the compartments I keep stamps,

 which I collected in collections.

In the drawers there are stamps (tiny) and stamps already colored.

The whole box is decorated with foamiran flowers, magnolia butterflies. .












1 komentarz: